Zadania na stanowisku:
- Zarządzanie ryzykiem braku zgodności w Banku
- Identyfikacja, przeprowadzenie oceny ryzyka braku zgodności oraz monitoring jego poziomu
- Monitorowanie i wdrażanie zmian prawnych oraz wymogów regulacyjnych w obszarze Compliance
- Bieżące opiniowanie regulacji wewnętrznych
- Doradztwo w zakresie zasad i kodeksów postępowania, standardów rynkowych i dobrych praktyk
- Zapobieganie konfliktom interesu, nadzorowanie i monitorowanie umów zawieranych z kontrahentami w zakresie ich zgodności z obowiązującymi procedurami
- Udział w projektach, których celem jest wdrożenie w Banku nowych regulacji prawnych i nadzorczych
- Udział w projektach wdrażających nowe produkty i usługi (w tym ocena dokumentacji dla klienta pod kątem poprawności i zgodności z regulacjami)
- Przygotowywanie raportów dla organów statutowych Banku (Zarząd, Rada Nadzorcza, Komitet Audytu) i Regulatorów
- Realizacja zadań z rocznego Planu działania Compliance
- Utrzymywanie relacji z Regulatorami (Komisja Nadzoru Finansowego, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Rzecznik Finansowy)
- Współpraca z grupowymi i lokalnymi zespołami audytowymi w wypełnianiu wymagań audytowych i monitorowaniu terminów
Nasze wymagania:
- doświadczenie w obszarze Compliance w instytucjach finansowych,
- wykształcenie wyższe,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- elastyczność myślenia i umiejętności szybkiego uczenia się,
- odpowiedzialność i konsekwencja w realizacji zadań,
- motywacja do poszerzania wiedzy,
- wysokie zdolności interpersonalne ,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- komunikatywna znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2),
Oferujemy:
- Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna
- Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie
- Kursy języka angielskiego i nie tylko
- Prywatną opiekę medyczną – Medicover
- Kartę Multisport
- Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Program Buddy
- Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
- Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny
- Program zniżek na usługi firmowe
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dostęp do platformy psychologicznej
- Parking samochodowy dla pracowników
- Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem
- Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.
- Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe
- Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
Etapy rekrutacji:
- 1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
- 2. Zdalne spotkanie rekrutacyjne
- 3. Decyzja
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/