Twój zakres obowiązków:
- przygotowanie korespondencji w odpowiedzi na wystąpienia klientów
- prowadzenie procesu wyjaśnień reklamacji/pism klientów
Czego oczekujemy:
- wykształcenia średniego
- wiedzy z zakresu procedur i instrukcji kredytowych
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- samodzielności, sumienności i odpowiedzialności
- wiedza z zakresu produktów kredytowych
Oferujemy:
- długofalową współpracę i różnorodne projekty
- dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckie
- kursy języka angielskiego i nie tylko
- prywatną opiekę medyczną- Medicover
- elastyczny czas pracy
- praca hybrydowa
- program Buddy- wdrożenie u nas jest super
- platforma psychologiczna- zawsze masz z kim porozmawiać
- tu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżnia
- brak drees-code oraz prosty język to nasz przyjaciel
- przyjazna atmosfera pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe, chodzimy również po górach 😊
- Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
Benefity:
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna.
- dofinansowanie do języków obcych
- dostęp do szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- praca hybrydowa
- elastyczny czas pracy
- zniżki na usługi firmowe
- integracje!
- dodatkowe świadczenia socjalne
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- kawa, herbata
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
- program rekomendacji
- preferencyjne pożyczki
Etapy rekrutacji:
- 1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
- 2. Zdalne spotkanie rekrutacyjne
- 3. Decyzja
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.
Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/