Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji - umowa zastępstwo​
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: SOR/11/WRO/2024/

Twój zakres obowiązków:

  • przygotowanie korespondencji w odpowiedzi na wystąpienia klientów
  • prowadzenie procesu wyjaśnień reklamacji/pism klientów

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia średniego
  • wiedzy z zakresu procedur i instrukcji kredytowych
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • samodzielności, sumienności i odpowiedzialności
  • wiedza z zakresu produktów kredytowych

Oferujemy:

  • długofalową współpracę i różnorodne projekty
  • dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckie
  • kursy języka angielskiego i nie tylko
  • prywatną opiekę medyczną- Medicover
  • elastyczny czas pracy
  • praca hybrydowa
  • program Buddy- wdrożenie u nas jest super
  • platforma psychologiczna- zawsze masz z kim porozmawiać
  • tu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżnia
  • brak drees-code oraz prosty język to nasz przyjaciel
  • przyjazna atmosfera pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe, chodzimy również po górach 😊
  • Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu

 

Benefity: 

  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna.
  • dofinansowanie do języków obcych
  • dostęp do szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • praca hybrydowa
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na usługi firmowe
  • integracje!
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • parking dla pracowników
  • strefa relaksu
  • kawa, herbata
  • inicjatywy dobroczynne
  • dodatkowy urlop
  • program rekomendacji
  • preferencyjne pożyczki

 

Etapy rekrutacji:

  • 1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
  • 2. Zdalne spotkanie rekrutacyjne
  • 3. Decyzja

 

Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.

Aplikuj

Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/