Kim jesteśmy?
W Santander Consumer Banku pomagamy spełniać plany Polaków. Jesteśmy jednym z liderów na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty ratalne, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander.
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i zarządzanie oddziałem przez cały okres trwania umowy partnerskiej
- Organizacja pracy zespołu - planowanie i koordynowanie wyznaczonych zadań
- Aktywne podejście do sprzedaży i realizacja założonych celów sprzedażowych
- Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
- Zapewnienie obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami Banku
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
- Determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
Nasze wymgania:
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
- Znajomość lokalnego rynku
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do uruchomienia własnej działalności gospodarczej w jednej z następujących form prawnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, Spółka jawna, Spółka komandytowa lub Spółka z o.o.
- Posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności
- Posiadanie możliwości sfinansowania zabezpieczenia Umowy o współpracy
- Niekaralność
Mile widziane:
- Doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi
- Doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego
- Partnerskie podejście do współpracy
- Atrakcyjne zasady wynagradzania
- Profesjonalne szkolenia z zakresu produktów bankowych, w tym pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie współpracy przez jednostki do tego dedykowane w Centrali Banku
- Prowadzenie oddziału partnerskiego Banku w oparciu o Umowę o współpracy
- Centralnie prowadzone akcje marketingowe
- Dostęp do systemów informatycznych służących do sprzedaży produktów i obsługi Klientów
- Wsparcie organizacyjne przy rozpoczęciu i w trakcie współpracy
Klauzula informacyjna Santander Consumer Banku S.A.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu
pod adresem ul. Legnicka 48 B, (54-202) Wrocław (dalej: Bank).
Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem telefonicznie - numer telefonu dla osób dzwoniących z Polski: 195 00, numer telefonu dla osób dzwoniących spoza Polski: +48 713589909; elektronicznie przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@santanderconsumer.pl lub korespondencyjnie przesyłając wiadomość na adres siedziby Banku.
Bank powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w każdej sprawie związanej z przetwarzaniem danych osobowych, pisząc wiadomość na adres email: iod@santanderconsumer.pl lub na adres siedziby Banku z dopiskiem „dla Inspektora Ochrony Danych”.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na Partnera Franczyzowego Banku na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w szczególności na podstawie
art. 6 ust. 1 lit b) i f) RODO. Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Banku, tj. zamknięcia procesu rekrutacji.
Informujemy, że na gruncie RODO przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesieniu sprzeciwu w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jest Pani/Pan uprawniona/y do zgłoszenia realizacji swoich praw w następujący sposób: pisemnie na adres ul. Legnicka 48 B, (54-202) Wrocław. elektronicznie poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: zespolwsparcia.partnerzy@santanderconsumer.pl
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji na Partnera Franczyzowego Banku.
W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Bank Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (na terytorium Polski jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Banku (np. usługi IT), z którymi Bank podpisał umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Bank nie będzie przetwarzał Pani/Pana danych w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Bank nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W ramach Grupy mamy silną Kulturę Ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem