Obecnie do w SCM we Wrocławiu
poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Kluczowe zadania:
- Realizacja zmian finansowych na umowach pożyczki i leasingu: zmiany harmonogramów, wcześniejsze / terminowe spłaty, zwroty nadpłat na rachunek Klienta
- Przygotowywanie aneksów do umów pożyczek / leasingu, wydawanie dokumentów, zaświadczeń, w tym na wniosek Klienta,
- Prowadzenie korespondencji mailowej z Klientami w zakresie obsługi posprzedażowej
- Współpraca z innymi jednostkami firmy w zakresie
Czego oczekujemy od Kandydatów:
- Doświadczenie w obsłudze klienta: back office lub call center w organizacji o dużej strukturze,
- Umiejętność praktycznej obsługi pakietu MS Office, w tym Excel,
- Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne,
- Doskonała organizacja pracy własnej i ustalania priorytetów,
- Aktywne dążenie do realizacji wyznaczonych celów indywidualnych i zespołowych,
- Kreatywność, otwartość na zmiany i chęć do dalszego rozwoju,
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki: ekonomia, administracja
- Łatwość redagowania pisemnych wypowiedzi i znajomości zasad „Prostego Języka” będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia miesięczna
- Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie
- Kursy języka angielskiego i nie tylko
- Prywatną opiekę medyczną – Medicover
- Kartę Multisport
- Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Program Buddy
- Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
- Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny
- Program zniżek na usługi firmowe
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dostęp do platformy psychologicznej
- Parking samochodowy dla pracowników
- Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem
- Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.
- Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe
- Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
Etapy rekrutacji:
- 1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
- 2.Stacjonarne lub spotkanie online z Kierownikiem/czką zespołu i Rekruterką
- 3.Decyzja
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: SCM) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest SCM. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z SCM. Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.Dane Inspektora Ochrony Danych SCM, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.scmultirent.pl/ochrona_danych_osobowych.html