Menadżer/Menadżerka Ds. Rozwoju Produktów i Procesów Cyfrowych
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: MN/03/WRO/2025

Kluczowe zadania:

  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów kredytowych i procesów cyfrowych, w tym analiza danych i potrzeb klienta wraz z rozpoznaniem rynku
  • Kreowanie rozwiązań i poszukiwanie usprawnień
  • Współpraca i konsultacje z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Monitoring i raportowanie
  • Realizacja projektów zmieniających proces i produkt wraz z jego parametrami finansowymi, w tym przygotowywanie wymagań biznesowych oraz dokumentacji, i dbanie o zgodność projektowanych rozwiązań z przepisami prawa oraz przeprowadzanie kontroli i testów UAT

Czego oczekujemy od Kandydatów:

  • Doświadczenia w branży finansowej w obszarze rozwoju produktów i procesów,
  • Wyższego wykształcenia
  • Znajomości rynku produktów finansowych, w tym kredytów online
  • Doświadczenia w pracy projektowej metodami zwinnymi, popartego sukcesami
  • Odporności na stres oraz konstruktywnego reagowania na zmienność otoczenia
  • Umiejętności analitycznego myślenia, zdolności do przetwarzania złożonych informacji oraz szybkiego i sprawnego wnioskowania
  • Umiejętności budowania długofalowych relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji        
  • Zainteresowania nowymi technologiami oraz pasji w realizowaniu innowacji

 

Mile widziane:

  • Znajomość MS SQL i Power BI
  • Znajomość zasad prostego języka i wymagań WCAG 2.1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywny

Oferujemy:

  • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna
  • Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie
  • Kursy języka angielskiego i nie tylko
  • Prywatną opiekę medyczną – Medicover
  • Kartę Multisport
  • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Program Buddy
  • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny
  • Program zniżek na usługi firmowe
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Dostęp do platformy psychologicznej
  • Parking samochodowy dla pracowników
  • Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem
  • Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.
  • Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe
  • Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu

 

 

Etapy rekrutacji:

  • 1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
  • 2. Zdalne spotkanie rekrutacyjne
  • 3. Decyzja

 

Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem

Aplikuj

Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/