O nas
Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK)
W 2021 roku po raz kolejny uzyskaliśmy prestiżowy tytuł Top Employer przyznany przez Top Employers Institute.
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie obszarem zdalnej sprzedaży kredytów gotówkowych i karty kredytowej (contact center, placówki, bankowość internetowa/mobilna)
- Odpowiedzialność za: wyniki sprzedażowe, ich bieżącą kontrolę, monitoring, raportowanie i estymowanie oraz za jakość sprzedaży
- Praca z narzędziami do analityki sprzedaży (m.in. pakiet MS Office)
- Rozwój produktów i usług bankowych, prowadzenie działań w celu pozyskiwania klientów i zwiększenia sprzedaży oraz utrzymywania obecnego portfela klientów
- Promowanie innowacyjności oraz wsparcie wdrażania innowacji biznesowych
- Prowadzenie i koordynowanie projektów biznesowych
Nasze wymagania
- Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zdalną sprzedażą produktów kredytowych
- Dobra znajomość produktowa i biznesowa kredytu gotówkowego i karty kredytowe.
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży contact center, m.in.: procesy sprzedaży, mierniki jakości i skuteczności, narzędzia pracy, mechanizmy kontrolne, lejki sprzedażowe
- Umiejętność zlecania, analizowania, raportowania i wyciągania wniosków z danych sprzedażowych
- Doświadczenie w optymalizacji oraz realizacji wskaźników sprzedażowych
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
- Umiejętność oraz doświadczenie przekonywania i negocjacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość języka polskiego na poziomie biegłym
Mile widziane
- Umiejętność pracy w PowerBI oraz w SQL do samodzielnego wyciągania potrzebnych danych
- Doświadczenie pracy w metodologii Agile
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- dofinansowanie studiów podyplomowych
- nowoczesne biuro
- parking, prysznice i szatnie dla rowerzystów
- elastyczny czas pracy
- możliwość pracy zdalnej
- system premiowy
- nieoprocentowane pożyczki ZFŚS
- na zakupy w centrach handlowych, elektronikę, posiłki i wyjazdy
- preferencyjne warunki korzystania z produktów finansowych
- dofinansowanie do opieki medycznej i ubezpieczenia
- akcje prozdrowotne, np. szczepienia, badania
- refundacja zakupu okularów
- dofinansowanie wypoczynku dla dzieci
- konkursy
- dofinansowanie do karty Multisport
- dodatkowy urlop za staż pracy
- wycieczki, wyjazdy integracyjne, udział w projektach promujących zdrowy tryb życia
- akcje charytatywne i CSR
- wolontariat pracowniczy
- akcje krwiodawstwa
Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.